شرایط و قوانین فروشگاه

  رضایت مشتری هدف اصلی ماست.  

  • فروشگاه مودرا با تهیه کالای مرغوب و عرضه مناسبترین قیمت سعی در رسیدن به این هدف دارد.

 

  • برای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری، امکان تعویض و یا استرداد اکثر کالاها را برای مدت یک هفته پس از رسیدن کالا به دست مشتری، قرار داده ایم (رضایت مشتری هدف اصلی ماست)  

 

  • اگر مشتریان محترم بنا به دلایلی پس از تحویل گرفتن کالا از خرید خود منصرف شدند میتوانند کالای خریداری شده را ظرف مدت یک هفته پس از خرید بازگشت داده، وجه پرداخت شده را بازپس گیرند. (توجه داشته باشید این امر پس باز کردن آکبند جعبه مقدور نیست.) 

 

  • هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می باشد. 

 

  • اگر کالای مورد نظر از جهت رنگ ، مدل ، ظرفیت و.. با سفارش شما مغایرت داشت ،‌ قبل از بازکردن جعبه با شرکت تماس بگیرید تا برای رفع مشکل اقدام کنیم. کالای برگشتی برای هر امری باید دارای پک بصورت کامل و اولیه باشد و بسته بندی باید سالم و بارکد ها نیز باید سالم باشند،کالا باید دارای برچسب مودرا باشد در غیر اینصورت توسط شرکت دریافت نمی گردد اگر برچسب فروشگاه مخدوش یا کنده شده باشد تحت هیچ شرایطی توسط شرکت مورد قبول نمی باشد. (توجه داشته باشید که کالا بصورت پسکرایه تحت هیچ شرایطی توسط فروشگاه دریافت نمی گردد.)

 

  • ارائه شماره سفارش و فاکتور خرید برای هر امری الزامی می باشد.

 

  • . شرکت گارانتی کننده در قبال گارانتی محصولات پاسخگو می باشد (و مودرا در قبال آن مسئولیتی ندارد). توجه داشته باشید در گارانتی تعویض زمانی کالا تعویض می شود که مشکل آن برطرف نگردد. توجه داشته باشید مشکلی فیزیکی باید در روز اول خرید اعلام گردد و گرنه بعد از آن شامل گارانتی یا تعویض نمی شود.

 

  • مشکلات از قبیل شکستگی گیره، پنس و پین های دستگاه قابل قبول نمی باشد. اگر کالای خریداری شده دارای مشکل فنی باشد، کالای معیوب بازپس گرفته شده (توجه داشته باشید که کالاهای مصرفی و قسمت های مصرفی کالاها -مانند و کابل و شارژر و کنترل و بند و …- و مشکلات نرم افزاری -مانند سنسور قدم شمار و کالری و…- شامل تعویض -گارانتی- و بازپسگیری نمی باشد.) و پس از بررسی و با کالای سالم جایگزین میشود یا مبلغ ذکر شده در فاکتور خرید به مشتری عودت داده خواهد شد. (کالای مرجوعی به شرکت، توسط تیم متخصص ارزیابی و بررسی میشود؛ اگر اشکال موجود در اثر استفاده ناصحیح مشتری باشد –مانند استفاده از شارژ غیر مناسب برای پاوربانک که موجب باد کردن باتری یا کم شدن از ظرفیت باتری می شود– و یا در کالا اثر آب خوردگی، ضرب خوردگی و سوختگی باشد، و یا تلاشی برای باز کردن کالا انجام شده باشد و یا کالا دارای آسیب فیزیکی اعم از خط و خش زیاد و یا عمیق یا لکه غیر قابل پاک شدن و یا زدگی باشد کالا به مشتری ارجاع داده میشودو شامل گارانتی نمی گردد.)

 

  • درصورتی که در مدت گارانتی کالا تعویض گردد کالای تعویضی فقط دارای یک ماه گارانتی می باشد. برای اطلاع از وضعیت کالای ارسالی باید بعد از ۷۲ ساعت کاری که کالا توسط شرکت تحویل گرفته شد مشتری تماس گرفته و از وضعیت کالای خود مطلع شود.

 

  • درصورتی که در مدت گارانتی کالا تعویض گردد کالای تعویضی فقط دارای یک ماه گارانتی می باشد. برای اطلاع از وضعیت کالای ارسالی باید بعد از ۷۲ ساعت کاری که کالا توسط شرکت تحویل گرفته شد مشتری تماس گرفته و از وضعیت کالای خود مطلع شود.

 

  • ارسال کالا در شهر تهران حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت سفارش و در شهرستانها ظرف مدت ۲ تا حداکثر ۳ روز کاری انجام خواهد شد.

 

  • ارسال در شهر تهران توسط پیک موتوری( تینکس) و در شهرستانها به وسیله پست پیشتاز ودیگر کالا رسان ها انجام می گیرد.

 

  • برگشت مبلغ فاکتور به هر علتی ۷۲ ساعت کاری زمان می برد و در این مدت مبلغ بصورت پایا و یا ساتنا برگشت داده می شود و زمان نشستن به حساب مقصد بستگی به بانک مقصد دارد و مدت آن در این ۷۲ ساعت محاسبه نمی گردد

 

 

فروشگاه مودرا     

 

 

در مورد محصولات سوالی دارید؟ از طریق واتس آپ سوال خود را با ما در میان بگذارید.

پشتیبانی واتس آپ
Close and go back to page